Support
We gaan prat op een sterke in house customer support. Daarom bieden wij niet alleen een bekwame en vlot bereikbare helpdeskservice, maar kan u ook rekenen op uitgebreide ondersteuning en opleiding in onze kantoren of bij u ter plaatse. We bieden 3 types servicepakketten, volledig op maat van de noden van uw kabinet.
-
Basic
-
Updates nomenclatuur + officiële bijdragen
-
Helpdesk: elke werkdag van 9u tot 12u en van13u30 tot 17u
-
Updates software (aanpassend, correctief en vernieuwend)
-
-
Standard
-
Alles van Basic +
-
Inbegrepen supporturen / jaar1
-
Gratis opleidingen kantoren Flexsoft
-
Gegarandeerde interventietijd van 6u
-
-
Premium
-
Alles van Standard +
-
Inbegrepen consultancydag/jaar²
-
Extended helpdesk: op werkdagen van 8u tot 18u
-
1 Support uren/jaar: één Lite licentie betekent 4 uur support per jaar, een pro licentie betekent 6 uur support per jaar. Overschrijdingen worden aangerekend aan 95 € per uur. Overzettingen naar volgend jaar zijn niet toegestaan.
2 Consultancydag/jaar: de aankoop of huur van één softwarelicentie betekent één halve dag consultancy on site per jaar.
En wat vinden onze klanten?
-
Jan Bergmans
MegabiteBrusselTitanium is het enige pakket dat geschikt is voor alle tandartspraktijken en bevat ook alle managementtools voor grote praktijken. Bovendien kan je vele parameters en voorkeuren zelf instellen zodat je een Titanium-op-maat voor je eigen praktijk kunt configureren. De flexibiliteit is enorm. Ik ben tevreden van mijn keuze en overtuigd van de expertise van het Flexsoft-team!
-
Liliane Libbrecht
AartselaarIk weet één ding: ik had veel eerder moeten overschakelen. Titanium is duidelijk, overzichtelijk en de overgang is veel soepeler verlopen dan ik had durven denken. Mede door de goede en snelle ondersteuning van het team.